Monday, March 2, 2009


hari ni kelas aku mcm biasa , at 830 am, mulanya aku rasa malas nk pegi..sebab demam..ditambah pula dengan kesejukan pagi..rasa mcm nk tido balik je..tapi.....stelah habis secawan milo panas, aku decide nk pegi..ye la..org lain bole, aku pun bole kot, haha

after kelas AGA, time lunch hour, kwn aku offer nk hantar aku ke klinik, ok gak..apa lagi aku terus bersetuju..Dr tu tanya nk mc x?? then aku pun jawab, bole gak.

penyudahnya aku x guna pun MC tu, sebab aku stil pegi kelas ptg, lecturer tu selalu bagi hint for final exam, so rugi la klu aku x dtg, btul x?

before this, aku dengar je pasal blog, susah ke nk buat, lepas tu tertangguh2 nk buat..ditambah pulak ada kwn aku ckp bloggers ni poyo,btul ke?? aku rasa x selagi dia tahu apa yg dia tulis.

credit to afif sbb dia introduce kt aku cara nk buat blog ni.

thx for reading. huh, first posting ni.

3 comments:

Unknown on March 2, 2009 at 3:10 PM said...

org pertama comment!!

1) minum banyak air
2) minum banyak air
3) minum banyak air
4) minum banyak air
5) rehat banyak2
6) jangan keje byk sangat
7) minum banyak air

hahahaha.

zikri on March 2, 2009 at 10:31 PM said...

tq2...a very good first comment..
anywhere..same goes to u...
especially for those in perantauan

None on April 4, 2009 at 4:04 AM said...

ehem2...

Post a Comment